Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2010 12:51 - Случка
Автор: rrafi Категория: Други   
Прочетен: 2954 Коментари: 11 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  image
Случка в офис ....

Отивам в офиса на кабелната телевизия  да си платя сметката. Поздравявам касиерката и казвам името си. Хвърля ми въпросителен поглед и зарови в .......

- Няма такъв абонат.

-Има. От 6 години плащам.
Повтарям улицата, номера, име и фамилия.

-Няма женски абонат, само мъжки имена има.

-Има.- продължих със спокоен тон- погледнете отново.

-Няма такъв, колко пъти ще ви казвам-ядосано ми отвърна-вие български не разбиратели?

-Но аз винаги си плащам предварително в началото на годината за цялата година, моля ви проверете в друга графа- казах спокойно.

-Госпожо, вие на какъв език искате да ви говоря, как да ви обясня, няма такъв абонат-вече вбесена....

-Има такъв абонат-умерения ми тон още повече нажежи обстановката.

-Госпожо дайте си номера.

-606 303.

-Ами да. Ето има на Иван Иванов. Като ви казвам, че само мъже абонати има.

-Да, но това е интернет, а аз искам да платя  кабелната телевизия за този месец...

-Интернет е да....:(

В това време колежката и се притече  на помощ. Чукна два клавиша и каза:

-Деветнадет лв.  

 И на тях не им е лесно. Какви ли проблеми си имат милите.
Помолих Бог да я дари с добрини, хиляди добрини да има чак до старини.

                                                                        Ирена




Тагове:   неволя,   блян,


Гласувай:
26



1. monaliza121 - Зачестиха такива случки...
27.08.2010 12:56
Бог да я дари с добрина, но на нас да дири повече, че да можем да ги изтърпим... не само в офиса на кабелната...
цитирай
2. edinman - Хубаво е когато умеем да запазваме спокойствие :)))
27.08.2010 13:03
От опит знам че ДРУГОТО не помага!
Приятна събота и неделя раф
цитирай
3. mikino - Идея намам защо?
27.08.2010 15:51
Защо са толкова нервни 90% от служителите на подобен тип места. Вярно, че има всякакви откачалки и малоумници, но все пак би било редно отношението към клиента да бъде добронамерено до край.
цитирай
4. rrafi - :)
27.08.2010 17:34
monaliza121 написа:
Бог да я дари с добрина, но на нас да дири повече, че да можем да ги изтърпим... не само в офиса на кабелната...

Дай Боже добрина и търпение всеки му. Да определено не е само в офиса на кабелна(- нека ме извинят). Благодаря. Поздрави.
цитирай
5. rrafi - edinman - Хубаво е когато умеем да запазваме спокойствие :)))
27.08.2010 17:36
edinman написа:
От опит знам че ДРУГОТО не помага!
Приятна събота и неделя раф

Хубаво е, но до колко успяваме. Тренирам, но процеса е бавен при мен. Не знам при вас как е?! :) Благодаря. Ползотвотрен уйкенд!
цитирай
6. rrafi - mikino - Идея намам защо?
27.08.2010 17:40
mikino написа:
Защо са толкова нервни 90% от служителите на подобен тип места. Вярно, че има всякакви откачалки и малоумници, но все пак би било редно отношението към клиента да бъде добронамерено до край.

Причините са комплесни до някъде, а голямя роля играе и характера на самия човек.Лесно се излиза от релси, по трудно е въздържането. Благодаря. Поздрави.
цитирай
7. inel379 - В такива ситуации да запазиш спокойствие е най-доброто решение!
28.08.2010 10:27
Случва се. Понякога жегата, друг път напрежение с ясен или неясен източник...Причини много и всякакви. Когато човек стане свидетел пък, може и да го превърнат в участник. Колкото по-рядко, толкова по-добре!
Ако успееш и вътрешно да не преминеш границата, направо е чудесно!
Убедена съм, че доброто се връща, макар и понякога по друга линия!
Хубави летни почивни дни!:)
цитирай
8. rrafi - Благодаря inel379 за хубавия коментар.
28.08.2010 13:58
inel379 написа:
Случва се. Понякога жегата, друг път напрежение с ясен или неясен източник...Причини много и всякакви. Когато човек стане свидетел пък, може и да го превърнат в участник. Колкото по-рядко, толкова по-добре!
Ако успееш и вътрешно да не преминеш границата, направо е чудесно!
Убедена съм, че доброто се връща, макар и понякога по друга линия!
Хубави летни почивни дни!:)

Да, доброто се връща несъмнено.И на теб топло лятно настроение.
цитирай
9. ckarlet - Винаги съм смятала, че човек трябва ...
29.08.2010 17:17
Винаги съм смятала, че човек трябва да овладява емоцията си и само тогава ще се постигне положителен резултат!
Браво! Ти си постъпила точно както бих направила и аз, въпреки лошото настроение, което е проявила служителката:))
Поздрави!
цитирай
10. razkazvachka - Ха! Мен ме броят за мъж на работното място и даже ми бяха дали заплатата на колегата с подобно име...
29.08.2010 18:57
Няма друго място като нашенската бюрокрация - включително и интернетната - дискриминацията по пол е ударила тавана...

Е, аз не искам кабеларка, ама ми се налага да я плащам заради кабела за интернет...
цитирай
11. kometapg - Ами то само кабелната да беше! Тр...
02.09.2010 10:37
Ами то само кабелната да беше! Трябват нерви въжета навсякъде!:) Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rrafi
Категория: Други
Прочетен: 617223
Постинги: 295
Коментари: 1268
Гласове: 8899
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930