Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2010 10:19 - Преди да станa майка
Автор: rrafi Категория: Други   
Прочетен: 3062 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 22.10.2010 10:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди да стана майка

 

Преди да стана майка
спях толкова колкото поискам и никога не се безпокоях за това в колко часа да си легна.
Миех си зъбите и се сресвах всеки ден. Гримирах се, обличах костюм и отивах на работа.
Преди да стана майка
чистех веднъж в седмицата. Можех да режа домати за салата, но не и да готвя пиле фрикасе и още поне двайсет вида манджи, които да стават и за децата, да меся питка "слънце" за прощъпулник. В 5 часа сутринта.
Не знаех, че ако аз ям марула, съдържимото в памперса ще има вид на пюре от спанак.
Не се препъвах в играчки и не учех приспивни песни.
Не бях чувала думите "манту", "коластра", "дефтерит".
До преди да стана майка
никой не се е осмелявал да повръща върху мен.
Никой никога не се е напикавал в скута ми, не ме е плюл, не ми е дъвкал пръстите.
Oще по-малко съм си представяла как някой смуче циците ми почти денонощно и ме ползва за залъгалка. Ха, опитай се да изтръгнеш пиявица! Гладна.
Напълно контролирах разума и мислите си.
Спях нощем. Имах време да сънувам.
Не бих повярвала на никой, че с 3 сантиметра разкритие, ден преди да родя, ще правя формички в пясъка.
Преди да стана майка никога не се е налагало да удържам с все сила ревящо дете, за да може доктора само да надникне в гърлото му. Не знаех как се облича октопод с една ръка.
Никога не бях гледала пълни със сълзи очи, готова сама да се разплача.
И не знаех какво е да замреш от щастие при вида на детска усмивка.
Не допусках, че няма да мога да изгоня някой от собственото ми легло и да отмествам леееекичко босите му крака от устата ми докато спи.
Да пера насрани гащи и да изчегъртвам аки изпод ноктите си.
Не знаех, че целувката ми може да лекува.
Преди да стана майка
Не бях държала в ръцете си някой просто, защото не мога да се отделя от него. Да дишам с него, да туптя с него.
Да разказвам "трите прасета" в стихотворна форма и да лазя, ръмжейки като вълк.
Сърцето ми не се беше разкъсвало на милиони парченца, когато не мога да успокоя болката сега и веднага и да слагам лепенка на въображаема смъртоносна рана, побираща се в рамките на червена точица върху пръсчето.
Не съм подозирала, че някой толкова малък може да има най-голямото значение.
Не знаех колко е важно да не мигаш, защото тя току що заспа.
Не мислех, че мога да обичам толкова горещо.
И през ум не ми е минавало, че някой ще рисува дълги черти върху безупречно боядисаните ми стени и ще казва, че това са самолети. И още по-малко, че аз ще им се радвам.
Преди да стана майка
Не знаех, че моето сърце може да живее в тялото на някой друг.
Не знаех какво щастие е да кърмиш прегладняло дете с болка от разранени, кървящи зърна.
Преди да стана майка
не се събуждах на всеки 10 минути само за да проверя, че диша.
Идея нямах колко непоколебима и уверена мога да съм дори и когато двама доктори в Пирогов ме задължават да оставя детето си на системи с антибиотик. И след това да рухна безсилна на бордюра пред болницата.
Прилошаваше ми при вида на кръв.
Не знаех, че съм способна да съпреживявам така силно и да чувствам така дълбоко.
Изпитвах ужас от варицелени пъпки.
.........

Превърнах кошмарите си в щастие! Станах майка!


image

                                                                                selqm-jeni.hit.bg


Тагове:   майка,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Невероятно! Аз не съм майка, все ...
22.10.2010 10:24
Невероятно! Аз не съм майка, все още, но просто мравки ми лазеха по гърба докато го четях! Боже, какво знам аз за живота?!
цитирай
2. aneliqiv - Един наистина невероятен постинг, ...
22.10.2010 10:32
Един наистина невероятен постинг,от който лъха любов,поздравления! И нека винаги твоето мъничко човече те прави толкова щастлив човек :)
цитирай
3. rrafi - анонимен - Невероятно! Аз не съм майка, все ...
22.10.2010 10:43
анонимен написа:
Невероятно! Аз не съм майка, все още, но просто мравки ми лазеха по гърба докато го четях! Боже, какво знам аз за живота?!

Страхотно! Дай Боже да изпиташ и това чувство! Не се описва с думи! Изживява се! Слава на Всевишния Създател отреди ми два пъти да изживея красотата и вълнението да бъда майка. Пожелавам го на всяка майка!
Поздрави и много усмивки в този слънчев ден!
цитирай
4. rrafi - aneliqiv - Един наистина невероятен постинг, ...
22.10.2010 10:48
aneliqiv написа:
Един наистина невероятен постинг,от който лъха любов,поздравления! И нека винаги твоето мъничко човече те прави толкова щастлив човек :)

И мен ме трогна. Споделих с всички вас! Благодаря за коментара, за пожеланията! Децата са най-голямото богатство! Една детска усмивка няма цена!
Поздрави и много по детски чисти усмивки и благополучия!
цитирай
5. rrafi - Само като си помисля, че и ние сме ...
22.10.2010 10:52
Само като си помисля,че и ние сме били деца.
Как ли да запазим детската чистота в нас самите?
И над нас по цели нощи са бдяли нашите майки, а сега къде са те?
Колко пъти се сещаме за тях?
Колко пъти ги споменаваме в молитвите си?
Отделяме ли по минутка всеки ден за да ги попитаме как са?
Да побързаме,че утре може да е късно!
....................................................................
цитирай
6. анонимен - Да ти е живо и здраво бебчето!
22.10.2010 11:16
Голямо сладурче е!
Пожелах си нещо!;)
цитирай
7. fatmin - Stanah maika=gordeliva sam che ...
22.10.2010 12:11
Stanah maika=gordeliva sam che nosq imeto JENA/Postinga me varna 23 god nazad /Blagodarq ti Raf /Pozdravi na vsichki mayki !!!
цитирай
8. divna8 - Благословена си от Бог!!! Това е ...
22.10.2010 17:45
Благословена си от Бог!!!
Това е да си МАЙКА...
Прегръдка за теб, детето и всички майки и деца по света!
Браво, Раффи - така вълнуващо си го написала - картинно :):):)
цитирай
9. rrafi - divna8 - Благословена си от Бог!!! Това е ...
22.10.2010 19:05
Благодаря мила divna8! Намерих го в сайта изписан под снимката. Авторката заслужава аплодисменти!Много ми хареса. Споделих с всички вас! Всяка една майка е благословена от Бог. Искрено пожелавам всяка жена да стане майка.
Поздрави в светлата нощ.
цитирай
10. rrafi - анонимен - Да ти е живо и здраво бебчето!
22.10.2010 19:09
анонимен написа:
Голямо сладурче е!
Пожелах си нещо!;)

Всички деца да са живи и здрави и моите. Ред ми е за внучета вече.
Нека да се сбъдне пожеланото нещо, със сигурност ще е хубаво. Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rrafi
Категория: Други
Прочетен: 617085
Постинги: 295
Коментари: 1268
Гласове: 8899
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930