Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2010 15:36 - Една българска роза от мен
Автор: rrafi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6136 Коментари: 9 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Една българска роза от мен..." за всички приятели по целия свят.
image
Тази е специално за Фатмин!
Един прекрасен истински приятел.

image
"...Нека тя да ти напомня......"
image
Днес си спомних как преди две години съпруга ми се прибра с пълни две големи чанти и каза: "от една твоя приятелка от Истанбул, брат и ми ги даде". 
Не помня колко време от как се бяхме за познали по интернет. Брат и минал през тях и вечерта се прибирал за България през Пловдив. От  супермаркета  за броени минути напазарува и ми праща "армаган". Всичко от перилни препарати до домашни кори за баница, "пишмание", локум, пилета и още и още...
Фатмин е по изненадите. Приятните изненади. Вече не ги броя колко много са те.
Сега искам аз да я изнедам скромно. Приятелски поздрав с "Една българска роза от мен.."
Човешкото в теб е ярко изразено. Щастливци са всички около теб.
Бъди здрава и много щастлива!




Тагове:   Роза,   мен,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Да, тя е по изненадите! И мен много ...
25.08.2010 18:32
Да, тя е по изненадите! И мен много често ме кара да се усмихна в забързаното ежедневие! Много си я харесвам и се радвам, че получава такава красива роза!
Поздрави и за двамата! Хубава идея да я поздравиш!
Прекрасна вечер ви желая!

п.п. Позволи ми и аз да й поднеса моя букет, в знак на признателност!

http://vevaflowers.com/FLOWERS_PICS/C31%204erv.rozi186lv.jpg
цитирай
2. rrafi - ckarlet - Да, тя е по изненадите! И мен много ...
25.08.2010 21:02
ckarlet написа:
Да, тя е по изненадите! И мен много често ме кара да се усмихна в забързаното ежедневие! Много си я харесвам и се радвам, че получава такава красива роза!
Поздрави и за двамата! Хубава идея да я поздравиш!
Прекрасна вечер ви желая!

п.п. Позволи ми и аз да й поднеса моя букет, в знак на признателност!

http://vevaflowers.com/FLOWERS_PICS/C31%204erv.rozi186lv.jpg

Благодаря ckarlet, че се присъедини с поздрав. Така изненадата ще е двойно по голяма. И на теб прекрасна вечер.
цитирай
3. анонимен - Ooooooo Blagodaqr ti ot sarce mi...
26.08.2010 14:11
Ooooooo Blagodaqr ti ot sarce mila=kak me nakara da se izchervq sega/ Radvam se che te poznavam lichno.Dano pak se vidim :) (hug)Pozdravi na semeistvoto ti !!! Fatmin
цитирай
4. rrafi - Милата ми Фатмин!
26.08.2010 14:26
анонимен написа:
Ooooooo Blagodaqr ti ot sarce mila=kak me nakara da se izchervq sega/ Radvam se che te poznavam lichno.Dano pak se vidim :) (hug)Pozdravi na semeistvoto ti !!! Fatmin

Дано скоро да се видим. Благодаря ти от все сърце. (hug)
цитирай
5. fatmin - Да, тя е по изненадите! И мен много ...
27.08.2010 01:14
ckarlet написа:
Да, тя е по изненадите! И мен много често ме кара да се усмихна в забързаното ежедневие! Много си я харесвам и се радвам, че получава такава красива роза!
Поздрави и за двамата! Хубава идея да я поздравиш!
Прекрасна вечер ви желая!
Ckarlet Blagodaq ti mnogoo=vzeh si buketa sas rozata! obicham vi
п.п. Позволи ми и аз да й поднеса моя букет, в знак на признателност!

http://vevaflowers.com/FLOWERS_PICS/C31%204erv.rozi186lv.jpg
Blagodarq ti za prekrasnata roza mila Ckarlet=iznanadi navsqkade :) S mn uvajeniq i pregradki !!!
цитирай
6. rrafi - :)
27.08.2010 18:33
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. divna8 - Ооо, колко е приятно да изненадаш ...
28.08.2010 06:52
Ооо, колко е приятно да изненадаш приятел... С благодарност и добра дума :):):)
Фатмин е великолепна - като човек, приятелка, жена ...
Има страхотно чувство за хумор, премерено чувство за такт и дипломатичност...
Никога никого няма да нагруби, но ще се разграничи рязко от всяко неуважително отношение - към нея, близките и приятелите й...
Тя е от хората, които познават носталгията по родния край, пазят чудесен спомен за всичко близко и мечтаят за обикновени, земни неща.
Прегръщам те, Фатмин!!!
Благодаря ти, Раффи, че ми даде повод да кажа всичко това за нашата обща приятелка от Истанбул... И то не е всичко... : не може да се изрази с думи признателността към нея, че е запазила и съхранила човещината в себе си!!!
Дай Боже, повече човеци като нея!!! Тогава ще съм спокойна за бъдещето на света...
Усмивки и за двете ви, а и за всички други приятели на Фатмин, който съм сигурна, че съществуват, но аз не познавам... Важното е, че тя ни обединява с добротата си и ни кара да се извисяваме до нейното човешко присъствие в света!
Прегръдки... Усмивки... И много български рози, за Фатмин и Ррафи :):):)
цитирай
8. rrafi - Хиляди благодарности за пррекрасния коментар.
28.08.2010 14:04
divna8 написа:
Ооо, колко е приятно да изненадаш приятел... С благодарност и добра дума :):):)
Фатмин е великолепна - като човек, приятелка, жена ...
Има страхотно чувство за хумор, премерено чувство за такт и дипломатичност...
Никога никого няма да нагруби, но ще се разграничи рязко от всяко неуважително отношение - към нея, близките и приятелите й...
Тя е от хората, които познават носталгията по родния край, пазят чудесен спомен за всичко близко и мечтаят за обикновени, земни неща.
Прегръщам те, Фатмин!!!
Благодаря ти, Раффи, че ми даде повод да кажа всичко това за нашата обща приятелка от Истанбул... И то не е всичко... : не може да се изрази с думи признателността към нея, че е запазила и съхранила човещината в себе си!!!
Дай Боже, повече човеци като нея!!! Тогава ще съм спокойна за бъдещето на света...
Усмивки и за двете ви, а и за всички други приятели на Фатмин, който съм сигурна, че съществуват, но аз не познавам... Важното е, че тя ни обединява с добротата си и ни кара да се извисяваме до нейното човешко присъствие в света!
Прегръдки... Усмивки... И много български рози, за Фатмин и Ррафи :):):)

Да, всичко това е вярно. Няма какво да добавя. Прекрасни летни дни.
цитирай
9. анонимен - Ооо, колко е приятно да изненадаш ...
28.08.2010 14:36
rrafi написа:
divna8 написа:
Ооо, колко е приятно да изненадаш приятел... С благодарност и добра дума :):):)
Фатмин е великолепна - като човек, приятелка, жена ...
Има страхотно чувство за хумор, премерено чувство за такт и дипломатичност...
Никога никого няма да нагруби, но ще се разграничи рязко от всяко неуважително отношение - към нея, близките и приятелите й...
Тя е от хората, които познават носталгията по родния край, пазят чудесен спомен за всичко близко и мечтаят за обикновени, земни неща.
Прегръщам те, Фатмин!!!
Благодаря ти, Раффи, че ми даде повод да кажа всичко това за нашата обща приятелка от Истанбул... И то не е всичко... : не може да се изрази с думи признателността към нея, че е запазила и съхранила човещината в себе си!!!
Дай Боже, повече човеци като нея!!! Тогава ще съм спокойна за бъдещето на света...
Усмивки и за двете ви, а и за всички други приятели на Фатмин, който съм сигурна, че съществуват, но аз не познавам... Важното е, че тя ни обединява с добротата си и ни кара да се извисяваме до нейното човешко присъствие в света!
Прегръдки... Усмивки... И много български рози, за Фатмин и Ррафи :):):)

Да, всичко това е вярно. Няма какво да добавя. Прекрасни летни дни.

Blagodarrq ti Dima= mn topla dusha si i ti Pregradkaaaa// Fatmin
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rrafi
Категория: Други
Прочетен: 615758
Постинги: 295
Коментари: 1268
Гласове: 8899
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031